Konečná fáze vývoje nového modulu CIMCO Scheduler pro plánování výroby
Digitální plánování - plánování výrobní budoucnosti pomocí CIMCO Scheduler
S nadšením oznamujeme, že naše nadcházející řešení pro plánování výroby, CIMCO Scheduler, vstoupilo do závěrečných fází vývoje a testování. V tomto příspěvku poskytneme přehled toho, o co se v CIMCO Scheduleru jedná.
Co je CIMCO Scheduler?
CIMCO Scheduler je řešením pro plánování výroby, které je postaveno na robustním a osvědčeném klientském, serverovém a databázovém softwaru CIMCO. Umožňuje zákazníkům zvýšit přesnost dodacích termínů, pomáhá identifikovat nevyužitou výrobní kapacitu nebo úzká místa a umožňuje plánování preventivní údržby.
Řešení se skládá ze tří hlavních komponent: plánovacího softwaru, softwaru operátora a softwaru pro monitorování.
Hlavní softwarová aplikace (která se nazývá CIMCO Scheduler) poskytuje centrální digitální plánovací desku, kde lze plánovat, organizovat a sledovat výrobní zakázky v prostředí založeném na časové ose. Aplikace obsahuje funkce šetřící čas – jedná se například o automatické přeplánování objednávek, nastavení závislostí objednávek, import / export dat objednávek a další.
Na straně dílny je stav objednávek řízen pomocí přizpůsobitelné obrazovky operátora CIMCO, která se používá také k zadávání důvodů prostojů, pokud dojde ke zastavení během zpracování objednávky.
Pro úplné monitorování objednávek lze data objednávek také vizualizovat a agregovat na řídicích panelech, podle potřeby s výkonnostními KPI a jako digitální značení pomocí realtime obrazovek a operátorských obrazovek na dílně.
Protože CIMCO Scheduler staví na základu softwarových komponent společnosti CIMCO, jedná se také o velmi škálovatelné řešení, které lze rozšířit v různých oblastech, jako je přidání možností monitorování strojů a shromažďování výrobních dat, pokud budou později požadovány.
Klíčové vlastnosti plánovače CIMCO
- Vizuální přehled a plánování objednávek na časové ose
- Správa pracovní řády a operací v jedné aplikaci
- Přetažením objednávek je možné změnit termín
- Pořadí instalace a provozní závislosti
- Možnost automatického plánování objednávek
- Nastavení jednotlivých směn pro každý stroj
- Integrace dat ze stávajícího ERP systému
- Zahrnuje zabezpečený systém správy uživatelů / skupin
- Ovládání stavů objednávky a důvodu prostoje pomocí operátorské obrazovky
- Zobrazte klíčová data objednávky na Dashboard / Live Screen
- Generujte analytiku a zprávy na základě údajů o objednávce
- Podpora státních svátků
Očekávané vydání CIMCO Scheduler je během 1. čtvrtletí 2021. Další informace poskytneme na našich webových stránkách v příštích měsících. Pokud se chcete dozvědět více o CIMCO Scheduler a o tom, jak může být přínosem pro vaši společnost, neváhejte nás kontaktovat.